czwartek, 5 stycznia 2017

5. Moje hobby

Witajcie!

Dzisiaj chciałam się skupić na moich hobby. Nie są zbyt wyszukane, ponieważ zaliczam do nich: czytanie książek, oglądanie filmów/seriali, granie w gry wideo. Ale przede wszystkim moje serce od dziecka jest blisko muzyki, a zwłaszcza śpiewania.

Nie wiem co o tym napisać, bo po prostu kocham śpiewać. Kiedy śpiewam przez dłuższy czas czuję jakbym oddychała pełną piersią, jakbym oddychała szczęściem. Też tak macie przy wykonywaniu czynności które kochacie? Od trzech miesięcy próbuję się zapisać na lekcje śpiewu, ale jakoś ciągle mi nie po drodze... Za to w październiku wróciłam do chórku śpiewającego przy mojej parafii, co daje mi średnio 1-2 godzin śpiewania dwa razy w tygodniu. 

Muzycznie rozwijam się powolutku też w innym kierunku. Od gimnazjum gram na gitarze (niestety wyszłam już z wprawy i nie umiem dobrze trzymać chwytów barowych) i chcę zacząć się uczyć grać na keyboardzie, który kupiłam sobie "za inżyniera". Przez dwa lata wypakowałam go z kartonu raz i nauczyłam się grać Jezus Malusieńki na dwa palce. Może teraz, jak mam dużo wolnego czasu, znowu go rozłożę.

Wróćmy do moich innych zainteresowań. Oglądam głównie filmy/seriale romantyczne, fantasy i sci-fi. Często mam też fazę na animacje i anime, np. dzisiaj obejrzałam Gdzie jest Dory (wg mnie 6/10) i Kung Fu Pandę 3 (8/10, chyba najlepsza część). W końcu mam czas na nadrabianie filmów! Ostatni urlop/wakacje miałam przez niecały tydzień półtora roku temu, więc wolne na coś się przydaje. 

Do października grałam w gry głównie na moim zdezelowanym laptopie. Teraz przerzuciłam się na PS4 kupioną "za magisterkę" na którą mam tylko cztery gry: Wiedźmina 3 z dodatkami, Beyond: Dwie dusze, Heavy Raina i No man's sky. Poza ostatnią pozycją, reszta jest naprawdę godna polecenia. Wcześniej grałam głównie w RPG, symulatory (tu prym wiodą moje ukochane The Sims), gry logiczne i indie. Do moich ulubionych pozycji zaliczam właśnie The Sims (mam 2 i 4 ze wszystkimi dodatkami), The Elder Scrolls V: Skyrim, The Binding of Isaac: Afterbirth i Dragon Age: Początek. Od czasów PS4 do tej grupy wchodzi również wyżej wspomniany Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Co do gatunków czytanych przeze mnie książek, są one zbliżone do tych filmowych/serialowych - czytam romanse, fantasy, rzadziej sci-fi, ale głównie wybieram książki tzw. młodzieżowe. Wczoraj skończyłam czytać Załącznik R. Rowell i Czas pogardy A. Sapkowskiego (wzięłam się za Wiedźmina natchniona przez grę). Dzisiaj odebrałam paczkę zamówionych książek i zaczęłam czytać Płonącą koronę R. Carson. Nie wiem, czy jestem w stanie wskazać ulubioną książkę, ale na pewno do tych wyjątkowych zaliczam serie o Harrym Potterze i Ani z Zielonego Wzgórza z którymi dorastałam. Ostatnie "kace książkowe" zaliczyłam przy pierwszej trylogii Rywalek K. Cass, trylogii W otchłani B. Revis i pierwszym tomie Czerwonej Królowej V. Aveyard (#teamMaven). W związku z dużą ilością czasu i chęci na czytanie zapisałam się na wyzwanie Przeczytam tyle ile mam wzrostu na blogu Dzosefinn's Books, którego banner powinniście móc zobaczyć po prawej stronie.

Uff, przebrnęłam przez to wszystko ale mam wrażenie, że i tak ominęłam coś ważnego ;) Kończę na dziś, bo coś długo wyszło.

Singielka111

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz